FANDOM

Користувач — англ. User, рос. [1] Участник — та головна дійова особа, для якої створена Вікі, і без якої ця вікі неможлива.

Можуть бути
  • анонімами, чи анонами, чи безосібними, чи безосами, — коли замість імені (ніку) користувача в підписах, статистиці та інших цікавих штуках фігурує його ІР-адреса, що досить сумно і нудно
  • зареєстрованими користувачами (на лурках їх ще звуть неймфагами, але то окрема розмова)
  • користувачами із різними вищими статусами, як то адміністратор, бюрократ, хелпер, тощо.
Файл:Користувач 01.png

Можливості користувача у вікіРедагувати

«Користувачу,
можливості твої безмежні»
~ Вікія про можливості своїх користувачів
«Хто я?
Де я?
Що я тут роблю?»
~ Користувач про вікі

Не зачіпаючи високих прав користувачів-адміністраторів та інших бюрократів, процитуймо основні можливості основних-таки груп користувачів на вікі-проекті за статтею Рівні доступу користувачів:

Всі учасники Редагувати

Будь-який користувач, навіть без облікового запису на Викия, може переглядати сторінки і редагувати незахищені сторінки.

Зареєстровані учасники Редагувати

Користувачі, які створили обліковий запис на Викия і увійшли до неї, можуть:

Автопідтверджені учасники Редагувати

Зареєстровані учасники, які створили свій обліковий запис понад 4 доби тому і зробили більше 10 редагувань, також можуть:

  • завантажувати файли, ставити зовнішні посилання і видаляти вміст сторінок без показу Captcha.
  • редагувати частково захищені сторінки.
  • завантажувати декілька файлів одночасно.

Учасники з підтвердженим email Редагувати

Учасники, які підтвердили свою електронну пошту, вказану при реєстрації облікового запису, можуть отримувати повідомлення по e-mail та електронні листи від інших учасників вікі, а також запитувати новий пароль в разі його втрати.

Відкатники чи відкочувачі (редагувань) Редагувати

Щоб видалити правки вандала і неякісні редагування, найчастіше, потрібно кілька дій в історії змін сторінки. Учасники, що володіють функцією відкоту правок, можуть зробити це одним клацанням миші.

Статус відкочувача не вказується на особистій сторінці учасника, але ви можете знайти учасників з цим статусом у список учасників.

Слід зазначити, що адміністратори мають ці функції за замовчуванням, а відкатник — це учасник, який не має прав адміністратора.

Дивіться такожРедагувати

Модератори чату Редагувати

Якщо на Віки підключений Чат, то деякі учасники можуть отримати статус модератора чату. Ці учасники можуть заблокувати іншим учасникам доступ до чату або видалити учасника з чату.

Сторінка користувачаРедагувати

Виноски Редагувати

  1. Як не дивно...